vrijdag 23 april 2010

WEEKEEEEEEEEEEEND!

Haha i love the weekend! Zeker als ik zie dat ik er weer wat reacties bij heb :) You make my day! ♥
Net even het dorp in geweest, had wat make-up nodig. Ik vind het zo irritant als je nieuwe poeder koopt, en je hebt geen idee welke kleur je moet hebben. Maar goed even een coverstick en poeder gekocht, ik had laatst foundation, hele dure, miskoop, maar ik hou helemaal niet van zo'n dikke laag! En nou is mijn favoriete mineral powder ook uit het assortiment. Tis een drama hahaha!

Nou ja dit heb ik dus gekocht:


Oh en die spaarpot op de achtergrond is m'n Londen potje! Zo handig, je doet er al je kleingeld in en hij telt het vanzelf.


Het is zulk lekker weer! Ik ben er weer helemaal bovenop! Ik ben trouwens op zoek naar leuke zomerliedjes, iemand ideeën? Ik ben trouwens helemaal gek van een nummer wat ik gister hoorde: India Arie - Private party. Zooo lekker!
Ik ga even girlscenen! Fijne avond ♥

5 opmerkingen:

  1. oehh waar heb je die spaarpot vandaan =)
    echt heel handig is dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. okee, is goed!
    hopen dat het er dan nog is:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die stay matte powder heb ik ook; hij's echt goed ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat handig dat je spaarpot je geld telt, haha. Ik vind poeder uitzoeken ook altijd wel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die spaarpot, wat handig:D haha
    waar is die van?

    ik ga je volgen, leuke blog :)!
    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen