dinsdag 20 april 2010

Lui

Oke no family pics haha. Veel te lui om ze van de laptop op usb te zetten op mijn laptop haha. Dan moet mij vader dat doen want ik maak 'm natúúrlijk kapot! Ik ben zo lui, ik heb geen zin meer in school. Ik had gewoon dit jaar examen kunnen doen, klaar met die kutschool! Oeps, mag ik dat wel zeggen hier? Nou ik zeg het gewoon ^^ Ik baal heel erg dat iedereen straks weggaat en ik nog hier zit. Nieteens zeker of ik dit jaar wel overga op slaag volgend jaar. Ik moet zo hard werken, en dan moet je net mij hebben, i hate hard work!

Ik wou nog een foto toevoegen maar dat gaat niet ofzo haha. Nou goed, ik zie er toch niet zo mooi uit vandaag :p ik ben moe en heel erg aan vakantie toe! Het gaat al weer een beetje beter met m'n vriendje maar ik heb het gevoel alsof we in een sleur zitten. Zeker nou ook een andere jongen heel veel aandacht zoekt, en dat moet hij niet doen. We hebben bijna een jaar wat en ik wil zo graag uit die sleur. We hebben heel vaak ruzie en dat wil ik niet. Tips iemand? Nee ik hoop zo dat dit overgaat, ik wil niet dat het uitgaat, maar iedere dag huilen om wat er aan de hand is is ook geen optie toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten