zondag 11 april 2010

Craving junkfood..

Ik heb zoooooooooooo'n zin in lekker vet eten. Zeker nu ik ene kut dag heb, works every time. Ik wou gezond gaan eten enzo, maar in de toetsweek is dat onmogelijk. Een beetje comfort food is dat cruciaal. Dus misschien maar even zeuren of we vanavond een lekker frietje kunnen halen, frietje? FRIET. En veel ook. Ik moet nog zo veel en het is gewoon frustrerend, zeker omdat ik nu bij bladzijde 65 ben en Renske (vriendin/klasgenootje) al bij bladzijde 100. We moeten tot 109. Ja, dan zakt de moed me even in de schoenen.
Bleh, ik haat toetsweek, je kunt onmogelijk voor alles een goed cijfer halen. Dat kan gewoon niet. Ohja, en dan nog zoiets leuks, hebben we maandag CKV dag! Haha wat een grap. Moeten we naar straattoneel gaan kijken. Hopen dat het heel hard regent. Ah nee, dat is zielig. Maar ik heb genoeg te doen na die kut toetsweek, behalve STRAATTONEEL kijken. Ik moet ff shoppen ofzo, dat helpt me er mooi bovenop te komen denk ik. Zo, ik was even heel boos maar dat is nu gelukkig weer minder. Helaas voor m'n toetsenbord want daar heb ik me toch ff op zitten rammen haha. Nou goed, ik ga weer verder, en denken aan lekker eten! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten