maandag 26 april 2010

Fancy model search/ Cosmo Girl modellenwedstrijd!

Haha ik heb me voor de grap ingeschreven voor de Fancy model search en de Cosmo Girl modellenwedstrijd! Ik was een keer gescout en na wat heen en weer gemail vonden ze me uiteindelijk toch te klein, maar toen hadden ze me al helemaal lekker gemaakt! Dus toen begon ik na te denken over modellenwerk enzo, maar er verder niks meer mee gedaan. Het lijkt me wel leuk maar het is niet dat ik er altijd al van gedroomd heb. Maar goed, ik doe maar gewoon mee voor de lol en als het wat word leuk, en anders niet. Maar als er 3 Mei gestemd kan worden gaan jullie dat wel doen he? :)

Kusjee ♥

2 opmerkingen:

  1. jij bent heel knap dus je maakt een goede kans!
    ik ga sowieso op je stemmen (: moet je alleen wel op 3 mei ofzo een berichtje plaatsen dat er gestemd kan worden want anders vergeet ik het weer enzo hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen