woensdag 21 april 2010

Sucky day

Heb jij ook wel eens zo'n dag dat je je gewoon wilt verstoppen onder je dekens en de hele dag niet uit je bed komen of even heel hard huilen bij je moeder? Om niks? Ik wel! En ik heb dat vandaag. Ik heb ff een dipje ofzo en ik weet niet hoe ik eruit moet komen :o Normaal zeur ik niet zoveel hoor, ik heb dit ook nooit eigenlijk.. Maar echt, ik wil gewoon weer blij zijn!
Misschien ben ik wel aan vakantie toe. Ik zit een beetje in een sleur, thuis, op school, met mijn vriendje. Is het normaal dat als je al een tijdje een relatie hebt, je minder verliefd bent, maar wel meer van elkaar houd? Of komt dat misschien door aandacht van een 3e persoon, die er eigenlijk niet zou moeten zijn. Nee ik heb het niet over vreemdgaan hoor! Aandacht is aandacht.
Nou goed, klaar met zeuren, even ademen en hoofd leegmaken. Maar no way dat ik naar gym ga morgen haha! Daar ben ik al helemaal klaar mee!
Maargoed dat zie ik morgen wel :) Nou even kijken of ik weer op girlscene kan want daar heb ik even zin in ^^

Have a good one! ♥

3 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig geschreven. Volgens mij heeft iedereen weleens zo'n dag. En aandacht, wie houdt er niet van? Morgen voel je je vast weer happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wilde even zeggen dat ik je blog nu sinds een paar daagjes volg en ik vind je heel leuk schrijven! en super herkenbaar, had een paar weken terug echt zo'n hele week waarin ik me gewoon kl*te voelde om niks eigenlijk, en ik had ook het gevoel dat ik in een sleur zat! maarja het mooie weer heeft me toch weer een beetje opgevrolijkt haha. hoop dat je je snel weer beter voelt! en ja, jammer hè, dat girlscene het al de hele middag niet doet? ):

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha jaa het gaat al wel weer beter :)
    @Marlot: super leuk dat je meeleest!
    Dacht niet dat mensen het interessant zouden vinden hihi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen