maandag 12 april 2010

Ik ben weer blij!


Een beetje raar door de zon en mijn hand voor mijn hoofd haha.

Jaaa ik ben weer blij, na een dag hard werken ben ik bijna klaar! Heb echt 5 uur lang aan maatschappijleer gezeten, tja, msn tussendoor, dat vertraagt je minstens een uur. Niet slim, maar wel nodig. Zo praat je over school zo praat je over leuke jongens van vorig weekend. Ja, een beetje afleiding is zeker nodig! Maar goed, het is dus bijna klaar. Ik hoop dat het het ook een beetje waard was. Want echt, als ik nu twee onvoldoendes ga halen, gaat iemand hoofd eraf! Haha, dat zou echt heel kut zijn. Ik hoop echt dat ik het een beetje goed maak. De toetsweek is toch nu toe.. Niet fantastich gegaan. Dus ik hoop echt dat die laatste twee nog een kleeeein beetje goed gaan! Dan kan ik weer ff relaxen met nog 1 toetsje tussendoor voor de meivakantie geloof ik. Dat is te doen toch? Ik ga nog even verder met geschiedenis, bijna klaar! Nou, dat is een stuk vrolijker dan de vorige, maar een lekkere bak friet kan er nog wel in ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten