zondag 4 april 2010

Spring cleaning

Mijn eerste bericht op deze blog! Laat ik beginnen met iets te vertellen over mezelf, of eigenlijk onszelf. Wij zijn twee zusjes, ik ben Sophie, 16 jaar en ben gek op mode en feestjes. Mijn zusje heet Irvine, 12 jaar en haar grote passie is fotografie. We dachten, als we die twee nou eens combineren, kunnen we een mooie blog van maken! Ik heb een nieuw jurkje besteld aangezien ik de zomer al goed in mn bol heb:


hij staat heel mooi bij het model haha, hopen dat het bij mij ook zo is. Maar goed, het is echt een chaos hier nou, ben begonnen met de grote lente schoonmaak van mijn kamer, dat is echt veel werk!

Nouja dit was even ee snelle post, want ik moet echt weer verder met leren voor de aankomende toetsweek, bleh.
Snel weer een nieuwe post met mijn nieuwe aankopen!

xxx Sophie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten