zondag 18 april 2010

Shoppingggg!

Oke, ik weet dat ik eigenlijk moet sparen voor Londen, maar ik denk niet dat mijn vader 3 dagen in Oxford Street rond wilt hangen dus ik mocht wel wat kopen van mezelf!

Toen ik deze zag hangen was ik helemaal verkocht! Nu alleen nog even kijken hoe ik m moet combineren..

Ik heb lekker een niks-doen weekend. Zo heerlijk, alleen maar doen waar ik zin in heb. Nou niet veel dus. Het plan was om lekker veel uit te gaan dit weekend. Maar daar had ik dus helemaal geen zin in!

Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een paar killer heels. Het liefst een beetje gladiator-achtig. Niet echt shoeboots maar meer met veel bandjes enzo! Dus als iemand een suggestie heeft?

Nu even lekker uitrusten, want ook al vinden mensen het raar dat ik niet sport, shoppen is ook al een hele work-out!

2 opmerkingen: