zondag 11 april 2010

Having a bad day..


Ik heb echt een kut dag, nu al! Ik moet nog zoveel leren en ik kan het gewoon niet opbrengen, ik heb geen zin! Het boek ligt hier voor mijn neus en als ik er naar kijk kan ik wel janken! En ook bij de gedachte dan dinsdag de lessen weer beginnen. Ja, ik ben een school-hater. Ik word heel erg chagrijnig van school. Ik kom alleen vrolijk thuis als ik en goed cijfer heb haha. Nee maar echt. Ik denk dat het ook komt doordat ik dit jaar examen had kunnen doen. Maargoed, als je blijft zitten doe je het zelf natuurlijk. Maar ligt het dan aan mij? Of aan die stomme kinderen waar ik de hele dag tussen zit. Want het is wel zo, dat ene jaartje verschil maakt best veel uit!

Ik kan niet wachten om naar een nieuwe school te gaan, gewoon lekker met een schone lei beginnen. Niemand kent je, niemand weet wie je bent, wat je doen, met wie je gehad hebt en met wie je hebt gezoend. Heerlijk toch?

Zo, dat moest er echt even uit. Maar nu moet ik weer even omschakelen naar nerd-modus en de boeken in duiken. Dit wordt nog een lange dag..


Nou ik ga maar beginnen, fijne dag ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten