maandag 26 april 2010

Lost balance

Ik weet het niet meer, hoe kan je nou school, vriendje, vrienden en hobby's combineren? Ik moest net mijn vriendje smsen dat we elkaar vanavond niet kunnen zien omdat ik duits moet leren voor morgen. Ligt het dan aan mijn luiheid dat ik niet eerder begin of heb ik gewoon te veel werk? Als dit zo door gaat, hoe kan ik dan ooit weer op ballet? Ik wil zo graag weer op ballet ♥ Maar als ik zo veel werk te doen heb iedere keer dan kan het niet, zal ik maar gewoon wachten tot na de zomer? Maar na de zomer zit ik in mijn examenjaar dus er is altijd wel wat!
Ik voel me heel rot over dat ik moest afzeggen voor vanavond, maar ik kan niet anders. Ik MOET goede cijfers halen. Soms denk ik dat t beter is als je ff single bent, slecht he dat ik dat denk. Maar dan heb je ineens een stuk minder verplichtingen. Niet dat ik het niet leuk vind om een vriend te hebben hoor, echt niet! Maar goed, ik ken mezelf, ik ben niet zo van de verplichtingen die erbij horen, zo van "we gaan ff op de koffie bij de familie" daar vind ik ons veel te jong voor. Oké genoeg gezeurt hahahaha! Jullie zullen wel denken, wat een zeikerd hee. No worries, ik ben gewoon aan vakantie toe!
Fijne avond ♥

2 opmerkingen:

  1. Hihi, volgens mij is iedereen wel aan vakantie toe. Ik hou ook niet zo van die verplichtingen. It's hard to choose!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leef met je mee!
    (ik vind het trouwens echt leuk dat je zoveel post, ik lees dit veel liever dan een saaie engelse tekst die ik uit mijn kop moet leren hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen