zondag 11 april 2010

Ik ben kapot

Nou je ziet het al, ik ben kapot! De hele dag opgepast om mijn buurkindjes, schatjes hoor, maar het is toch wel vermoeiend! Veel buiten geweest want het was lekker weer :D En nu lekker thuis, morgen moet ik veel leren. Maatschappijleer en geschiedenis, dat is zo veel! En ook helemaal niet interessant. Maar goed, het zal wel moeten. En dan dinsdag en woensdag naar school en dan heb ik al weekend! De leraren gaan een weekend weg, leuk he! Zijn wij lekker vrij. Dus: PARTYEN! Dat gaat er zeker van komen, dus binnekort een paar leuke partypics!
Nou dit had ik aan vandaag:
Shirt: H&m garden collection
Broek: Wonder woman
Laarzen: Shoe outlet
Niet echt heel spannend, ik moet snel nieuwe sieraden hebben. Nou ja, misschien in Londen 6 mei! Kan niet wachten :D
Fijne avond! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten