woensdag 7 april 2010

7 April

Goeiemorgen!
Hoe gaat het ermee? Ik moet eigenlijk leren nu, maar toch nog even snel een post maken. Ik ben zo'n warhoofd, echt als m'n hoofd niet vast zat.. Een paar uur na mijn bestelling bij h&m kwam ik erachter dat ik nog een kortingscode had liggen. Niet gebruikt dus, ben je dan een loser of ben je dan een loser? En, ik heb morgen aardrijkskunde toets waar ik een samenvatting van heb van het hele hoofdstuk. Die ben ik dus kwijt. Het gaat goed deze ochtend!
Dus ik dacht ff snel die samenvatting leren, maar dat gaat dus niet op, nou moet ik 14 paragrafen lezen. Zielig he! En ik wou nog gaan hardlopen vandaag. Denk niet dat dat erin gaat zitten.
Maar we zullen zien! Ik voel me wel voor lul staan hee, ik kom nieteens tot het einde van de straat haha, maar goed, je moet ergens beginnen toch?
Het zonnetje schijnt lekker dus toch maar even naar buiten zo!

Fijne dag, hugs ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten