vrijdag 16 juli 2010

VAKANTIE

Ja mensen, het is zover, ik heb officieel VAKANTIE :D Ik heb vanochtend mijn overgangsrapport opgehaald en ik ben OVER! Ik ben echt blij, ik wist het al maar nu is het echt :D

Oh en, ik ben bezig met een videoblog voor jullie! Weet niet of jullie het leuk vinden maar proberen kan altijd. Ik zie bloggers altijd een 'wat zit er in mijn tas' blog doen dus daar ben ik ook mee bezig. Leuk idee? Ik heb er al een gemaakt maar ik moest heel zachtjes praten want mijn moeder lag op bed, ze is net bij de kaakchirurg geweest en heeft pijn dus ik doe maar zachtjes! Zo helpen bij het schoolfeest van mn zusje, hier een foto van vorig jaar:



Nouja daar ga ik me zo maar is voor klaar maken, ik heb eigenlijk helemaal geen zin. Maarja daarna weer een lekker fout avondje POPSTARS! Hahahaha, love it.

Laat me weten wat jullie vinden van het idee van de videoblog!



Nog een foto van de BBQ van gister, met Dennis.

Fijne avond! ♥

1 opmerking: