donderdag 15 juli 2010

Bbq

Vandaag heb ik bbq met de klas gehad, ik heb niet zo'n hele goede foto van wat ik aanhad, alleen de klassenfoto maar die ga ik hier niet plaatsen, mensen willen ook hun privacy houden ;)
Dus ik heb mezelf er maar uitgeknipt haha, speciaal voor jullie :)



Vestje: Mango
Topje: The Sting
Jeans: Zara
Riempje: Vintage
Slippers: Birkenstock

Het was wel leuk, alleen het was van 5 tot 7 en iedereen was om 7 uur al weg terwijl we nog langer mochten blijven. Maar ja, iedereen ging naar de stad, ik had niet zo'n zin, komt volgende week wel!

Morgen rapport ophalen, en dan vakantieeeeeeeee :D Ga iedereen wel missen enzo want mijn klas is echt heel erg leuk en we hebben altijd zo veel lol! Buiten school niet, dus dat is wel jammer!

Nouja ik ga nog even film kijken, kus ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten