woensdag 21 juli 2010

Nieuwe knopjes

Hoi iedereen! Ik wou even zeggen dat ik een aantal nieuwe knopjes heb aangeschaft op deze blog, zodat jullie de berichten kunnen delen als jullie dat willen! Dus wil je een bericht van mij laten lezen aan je vrienden op twitter of facebook, scroll dan naar het einde van het blogbericht en klik op het knopje.

Lekker geslapen? Ik niet, ik had een hele rare nachtmerrie over allemaal dingen die eigenlijk niet kunnen. Dus ik werd om half 11 wakker, bloedheet, en ben niet meer gaan slapen. Ik was bang dat ik het weer zou gaan dromen. Zo stom he, als je droomt dat je wakker wordt naast Sacha Visser en je wordt echt wakker, en je gaat weer slapen, komt die droom nooit terug, en de enge wel.

Dus ik ben nu al een tijdje wakker, het was ook zo heet. Ik word iedere ochtend om 7 uur wakker van de vogels en dan is het licht in mn kamer dus moeten mn ramen dicht. Die vogels gaan er echt aan, ik heb gehoord dat je ze kan verjagen met een vuvuzela, niet zo leuk voor mn buren maar dan zijn de vogels wel weg :)

Nou ik ga lekker genieten van mn dagje niks doen! Jullie al een leuke vakantie? ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten