woensdag 7 juli 2010

I just want it to be over


Dit is de laaaaaaaaangste week van mn leven, het houdt niet op! En die leraren werken ook niet, niemand zet cijfers op internet.

Hmm, 0 reacties op mn vorige post, nogsteeds een beetje boos of zijn jullie me vergeten? Haha, ik heb vandaag niet zo veel gedaan, morgen nederlands proefwerk en economie mondeling dus daar hoef je niet veel voor te doen.

Ik heb dus de Taking the Stage marathon gekeken. A-ma-zing. Iedere keer als ik dat zie wil ik meteen weer op ballet. Ik zit er wel over te denken om in september weer me te beginnen. Een begincursus van 10 lessen om de draad weer op te pakken. Ik ga er zelf voor sparen en het proberen!

Mn huid ziet er zo slecht uit, dus ik ben even au naturel vandaag:



Oh trouwens, de eerste bikini in mn vorige post is van Victoria Secret :)

Maargoed, waar had ik het net over? Ohja, Taking the Stage, geweldig, die Tyler vind ik echt een schatje, ik hoopte echt dat hij wat met Mia zou krijgen. Haha oke addict.

Ik ga nog even tv kijken, dan lekkere salade en watermeloen eten en dat weer leren!

1 opmerking: