dinsdag 20 juli 2010

De 10 ultieme basics

Ik heb echt veel te veel kleren. En te weinig hangers aan mn kledingrek! Alles ligt op de grond en ik draag de helft niet omdat ik niks heb om ze mee te combineren! Dus ik zat te denken, hoe ideaal zou het zijn als je gewoon 10 basics hebt, waar je alles mee kan combineren. Ik zal ze even opnoemen voor jullie:

1. De perfecte jeans.
Dat is voor iedereen anders, de een houdt van skinny, de ander van baggy. Het is in ieder geval fijn om 1 paar geweldige jeans in de kast te hebben.

H&M 39,95

2. Het witte hemdje.
Het zou verplicht moeten worden in iedere kledingkast, altijd handig onder een opvallende cardigan of lekker noncha met jeans. Ik raad jullie de topjes van The Sting aan, goede kwaliteit en ze sluiten perfect aan.

H&M 4,95

3. Cardigan.
Altijd fijn voor als het koud wordt op de zomeravonden.

Mango 24,95

4. Shorts.
Zeker deze zomer zijn de shorts een must have voor je kledingkast!

Asos.com 22 pond oftewel €27,50

5. Playsuit.
Dè vervanger van het jurkje deze zomer, iedereen heeft er een.

Èn in denim, de trend van zomer 2010.
Topshop 35 pond oftewel €41,30

6. Perfect zittend ondergoed.
Oke, de h&m bhtjes en stringetje zijn leuk, maar ze zitten niet echt perfect. Iedereen heeft perfect zittend ondergoed nodig.

Hunkemoller.
BH: 17,99
Slip: 5,99

7. Dè schoenen.
En met dè schoenen bedoel ik, de schoenen waar je alles bij aan kan, alles bij kan doen. Dat bestaan natuurlijk niet, want het is heel persoonlijk, de een loopt graag op hakken, de ander weer op sneakers. Dus hier een paar:
Om even in de stijl van het najaar te blijven, enkellaarsjes:

Lekker zomers: leuke flatjes.

Topshop 18 pond oftewel €22,50

8. Bikini
Het is natuurlijk zomer en wat er niet kan ontbreken is een bikini, en dan geen afzakbikini maar een echte leuke!

Victoria Secret
Topje: $18
Broekje: $10,50

9. Accesoires.
Hiermee bedoel ik een ketting, armband, horloge en ring die je iedere dag omkan.

Guess €265,00

H&M 7,95

Karen Millen via asos.com 45 pond oftewel €53,10

Topshop 8 pond oftewel €10

10. Dè tas.
Als laatste natuurlijk de tas, die je hele outfit afmaakt.

H&M 19,95

Dat waren ze! De 10 ultieme basics. Ik hoop dat jullie er wat een hebben en dat jullie kast voortaan een stuk netter is!
Kus! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten