donderdag 8 juli 2010

ONE MORE DAY

Oeeeeh bijna is de langste week van mn leven over! Alleen morgen wel het moeilijkste ooit.. Duits modeling :s wat een klote taal met onlogische woorden zeg. Maar waarschijnlijk ben ik wel over!

Vanavond ga ik naar de musical van mn zusje kijken. Ja ze zit al in groep 8 haha ze wordt groot. Morgen dan laatste toetsdag en dan PAR-TY! Oh, echt ik kan niet wachten! Lekker een chill weekend en dan zondag nog even iets gezelligs zoeken om voetbal te gaan kijken! Maandag kluissleutel en pasje inleveren (WOEHOEEEEE) dan gooi ik ook meteen mn boeken eruit haha, weg met die dingen. Dinsdag SHOPPEEEEEEN, heb ik wel verdiend :P woensdag horen of we over zijn en boodschappen doen voor bbq, donderdag bbq met de klas, vrijdag last day of school! I can't believe it :D

I LOVE MY LIFE RIGHT NOW ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten