woensdag 14 juli 2010

New clothes!


Jeeeeeeej, ik heb heerlijk geshopt! En mn haar is geverft maar ik ben er niet blij mee dus ik ga terug. Het zit zo: ik heb al 3 keer highlights laten doendus mn haar is gewoon blond zonder strepen, nu heb ik een lichtbruine uitgroei dus hebben ze die bijgewerkt, maar ik wou het ichter dan de vorige keer dus nu is mn haar mooi blond, en zitten er boven op mn hoofd allemaal lelijke strepen!
Je ziet het heel goed als ik mn haar weg doe en dat doe ik vaak! dus heel lelijk :( zou het goed kunnen komen als ik terug ga?

Nougoed, dit heb ik gekocht:



h&m





h&m



The Sting





Mango

En nog een wit hempje van The Sting maar ja, dat vond ik niet echt wat om te laten zien haha :P Ik vind trouwens de hempjes van The Sting veel beter dan die van h&m! Ze zitten beter, de stof is beter, en die van de h&m kruipen altijd omhoog bij mij, deze denk ik niet, die zijn veel fijner en van katoen, niet zo synthetisch dus, nouja dat was ff een tip haha! Iemand nog een oplossing voor mijn haarprobleem?

1 opmerking:

  1. Die eerste top is mooi!
    En ik heb een give-away op mijn blog, dus je kan meedoen als je wilt!

    BeantwoordenVerwijderen