zaterdag 31 juli 2010

Saturday :)


Ik heb een tijdje terug het beste tijdverdrijf gevonden, chatroulette. Je hebt allebij je webcam aan en dan kan je chatten. Als je genoeg hebt van elkaar next je ze en heb je weer een ander! Nou zitten er natuurlijk veel vieze ventjes op maar ik heb er een leuke pen pall aan overgehouden all the way from america. Ik zat dat dus vanmiddag te doen en toen scheen ineens de zon, het zag er heel mooi uit dus ik had even een paar foto's gemaakt.

Ik heb trouwens laatst naar de bezoekersaantallen van mn blog gekeken, ik had er zelfs een uit amerika haha. En mn blog staat op de site van een ander meisje, zo leuk! Ben blij dat mensen het leuk vinden wat ik schrijf. Nog ideetjes voor leuke dingen of vinden jullie mijn leventje intressant genoeg?

Enjoy your saturday night! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten