maandag 3 mei 2010

What to pack for London..

Woehoe! Bijna Londen! Nou heb ik nog 1 probleem. Ik mag 10 kilo meenemen, eigenlijk 15 maar er moet ook nog wat mee terug enzo. Dat is veel, denk je dan. Niet dus. De tas weegt zonder iets erin al 3 kilo! Dus ik denk ik maak ff een lijstje ook i.v.m. wassen enzo. Oke komt ie:
- Ondergoed/sokken
- Jeanslegging
- Spijkerbroek
- Joggingsbroek
- Zwart topje
- Wit topje
- Gebloemd topje
- Zwart topje met bruin/goude steentjes
- Zwart vestje
- Wit vestje
- Dik vest
- Trui
- Zwarte laarsjes
- All stars
- Toiletspullen

Wooooow, dat is echt veel! En ik moet niet mn opladers vergeten! Ik ga niet moeilijk doen met kleren voor die drie dagen, het wordt ook geen mooi weer dus als mijn jas eroverheen zit ziet toch niemand het!
Ik denk dat ik nog wel wat dingen verzin om mee te nemen maar dat komt er dan zo wel bij!

Hugs ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten