donderdag 27 mei 2010

Thank God it's Thursday

Bijna weekend :D Morgen nog ff een dagje maar vrijdag is altijd chill bij ons, wel lang maar we doen nooit veel. Dan lekker weekend en zaterdag gezellig een feestje. Woehoee. Ik denk dat ik zaterdag maar even de stad in ga, ik heb weer shopkriebels, nog steeds op zoek naar dè high heels. Ik vind die zwarte van de h&m erg mooi die ik hier al heb geplaatst. Ik heb een heel vet shirt gezien bij River Island!



Je kan alleen maar naar Londen bestellen en ik woon niet in Rotterdam waar ook een River Island zit toch? Dus ik kan m helaas niet kopen :( ik vind m zozozozozo leuk. ik heb wel een variatie:



Die kan je zelf maken op vistaprint.nl echt leuk!

Weten jullie nog waar leuke t-shirts met een chanel print te koop zijn? :)

Kus♥

1 opmerking:

  1. De River Island is ook in Amsterdam!
    Daar hebben ze dus - doh - ook die shirtjes ^^
    Maar tegenwoordig zijn ze geloof ik bijna in iedere winkel te koop ... :)

    BeantwoordenVerwijderen