dinsdag 25 mei 2010

Sporten

Oke, ik had dus een dealtje gesloten met mn vriend, als ik zou beginnen met sporten, zou hij stoppen met roken. Hij dacht natuurlijk dat ik noooooit zou gaan sporten (ik heb er zo'n hekel aan). Maar nu heb ik iets gevonden wat me echt bevalt :) Start to run. Een soort personal coach op je iPod en zij zegt hoe lang je moet hardlopen en gewoon lopen. Zo bouw je je conditie op, en na 10 weken kan je 5km lopen. Gister heb ik even gespijbeld maar ik voelde me niet zo lekker :$ Dus ik ga vandaag wel ^^ Nu is mn spierpijn ook over haha. Ik zat net te denken, ik heb nog maar 6 weken les, daarna toetsweek en daarna nog een week rapportvergaderingen enzo. Het gaat snel!!!!!!


Ik en mn vriend

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke/lieve foto! en goede deal haha. dat programmaatje klinkt wel als iets voor mij! kost het geld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee tis onwijs handig! Hier kan je het downloaden: http://cid-2302ab90659afe...tot%205%20km?sa=726612214

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nice! ik heb het gedownload, maar hoevaak per week moet je dat eigenlijk doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om de dag, ze zegt steeds aan het eind: ik zie je overmorgen!

    BeantwoordenVerwijderen