woensdag 11 augustus 2010

Lazy chique

Haha hierom moest ik wel even lachen, ik heb mn jurkje nog aan, maa rik had koude voeten dus ik had mn pantoffels aangedaan, en dan krijg je dit:



Ik zit eraan te denken om wat ik schrijf, ook in het engels te vertalen, aangezien ik steeds meer buitenlandse bezoekers krijg die over het algemeen niet lang blijven, dat snap ik, omdat ze het niet kunnen lezen! Dus ik schijf in het nederlands èn engels, wat vinden jullie daarvaan? Ik dacht dat het misschien wannabe is maar als het helpt om meer bezoekers te krijgen is het best een slim idee..

Fijne avond! ♥

1 opmerking:

  1. Het is wel veel werk, in het Engels.
    Ik heb het ook, en ik schreef eerst in het Engels,
    maar toen lazen Nederlanders steeds minder mijn blog had ik door, omdat Engels niet zo leuk was om te lezen.
    Nu heb ik twee talen, Engels en Nederlands.

    Hopelijk heb je hier wat aan!

    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen